اطلاعیه شماره 2
سلام خدمت همه دوستان عزیزم یه نکته نسبتا مهمی
درباره نظرات دوستان وجود داشت که لازم دونستم دوباره یه خبری بدم بعضی از
بچه ها میان و نظراتی رو در باره وبلاگ و یا اینکه
مطلب خاصی رو داخل وبلاگ بذاریم میدن قبل هر حرفی از این دوستان و همه کسانی
که به وبلاگ خودشون نظر میدن تا وبلاگشون روز به روز
بهتر بشه ممنونم اما نکته قابل توجه اینجاست که وقتی بعضی از بچه ها
یه نظری میدن حالا یا خصوصی یا عمومی
اگر که میخوان نظرشون پاسخ داده بشه حداقل یا ایمیل یا آدرس وب یا هر چیزی
که ما بتونیم جوابشونو بهشون بدیم بذارن
یکی از دوستان عزیز گفته بود جزوه ای رو بذاریم ما جزوه گذاشتیم ایشون گفتن به نظر ما اهمیت
نمیدید خدمت این دوست عزیزم عرض کنم که شما باید یه آدرسی از خودت به ما بدید (جوجه مهندس) تا ما بتونیم
جواب شمارو بدیم بازم در پایان از همه دوستانی که به بهتر شدن وبلاگ خودشون کمک می کنن
تشکر میکنم
مسعود سلطانی
وبلاگ دانشجویان رشته عمران، ورودی سال 1389، دانشگاه غیر انتفاعی اسرار مشهد